Wednesday 20 July 2016

TASKA FAMIMA

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Taska FAMIMA yang terletak di Bangi Avenue sedia menerima pendaftaran anak-anak tuan/puan.

Dengan kedudukan kami yang strategik di tepi Bangi Wonderland, stesyen KTM Bangi dan Pasaraya CS, ditambah pula dengan rumah yang selesa iaitu 3 tingkat, kami yakin anak-anak akan berasa selamat dan tuan/puan rasa tenang dan mudah menghantar anak-anak ke taska FAMIMA.

1. Taska kami adalah taska yang ber'module' di mana, akan ada aktiviti-aktiviti yang dirancang setiap hari untuk perkembangan anak-anak.

2. Kami juga ada Jururawat yang bertugas sebagai penyelia untuk memastikan keselaman anak-anak di taska. Untuk kes-kes khas seperti anak sakit yang ringan tetapi ibu/bapa tidak dapat cuti, kami ada menyediakan 'sick bay' di mana anak-anak masih boleh di hantar tetapi di asingkan daripada anak-anak yang lain.

3. Keselamatan dan kebersihan amat diutamakan. CCTV ada dipasang untuk mengawasi keselamatan anak-anak di taska. Air yang dibekalkan ditapis dengan water filter.

Jika tuan/puan perlu bekerja awal, jangan risau. Kami mula dibuka pukul 6.30 pagi. Kami akan memandikan anak-anak tuan/puan tanpa sebarang penalti.

Sila hubungi kami jika ingin mendaftar. Pendaftaran awal akan diberi diskaun bulanan RM 100 untuk bayi dan RM 50 untuk kanak-kanak sepanjang 2016 ya. Jangan ketinggalan.

Sila hubungi Puan Siti (013-3939 745).

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment